back


Fått många frågor vart fan jag tog vägen och svaret är den att mycket har hänt på sistonde, vänner, skola, min sjukdom som många undra va det är för något ska se till att svara på det någon gång i veckan.
Alla kan nog den osynliga reglern, börja dagen bra slutar den dåligt, börja den dåligt så sitter man på kvällens slut och ler för sig själv!
Idag har jag genom gått en bad day och pågrund av mitt hemska humör så bestämde jag mig för att stanna hemma, när verkligen allt jag ville gick fel och just nu ångrar jag inte att jag sitter hemma. Medans alla mina tjejkompisar festar, för förra helgen genom gick jag min värsta fylla och den ska inte upprepas igen. NEVER! så en lugn helg är verkligen väll behövd. Så här sitter jag och ler för mig själv, de va länge sen. Fast allt i mitt liv går emot så sitter jag här och ler. Och jag vet precis varför, för jag orka inte bry mig om något längre.. Så här va det inte jag ville starta min blogg again, långa texter är jag inte intresserad att läsa och inte ni heller eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0