FEST


hade världens roligaste kväll på jävligt länge med världen bästa och knäppaste vän! började med förfest hemma hos hilda och sen började alla cykla emot hanöhus men inte hade sofie och sara cykla med sig! så när vi gått en bit så norpa sofie upp anton som cyklar förbi, så jag satt på styret och sofie där bak. När vi väl kommer fram emot hanöhus ligger hilda däckad och jag har nog svårt för acc att folk måste ta det lugnt för jag börja häla i dricka i lille hilda och när hennes mor kommer sitter jag och as garva. Blev dans dans dans på hanöhus och sen blev det baren också! sen naken bad och sen blev det efterfest, där sofie stod för fylle käket. hon gjorde makaroner i en stekpanna som jag garvat åt gårdagen! nu ska jag ut på äventyr på taressen med min gamla trogna barndomsvän klara!

KVÄLLENS OUTFIT; skjorta-secondhand // vit tshirt-bikbok // shorts-bikbok // halsband-ur&penn // skor-h&m

Kommentarer
Postat av: Petronella

snyggsara!

Och, satan i gatan vilka snygga skor. Var har du funnit dom?

2011-08-07 @ 13:58:57
URL: http://Penella.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0