bad day


en timme sen jag vaknade upp och har redan insett att denna dagen suger! min så kallade otursdag.
så jag har redan gråtit som en barnrumpa blivit arg och bara viljat ta sönder något så jag kastade en hårborste i väggen, smartdrag va. Första som hände va att jag fick ett sms av min mamma som sa att hon skulle jobba på söndag när hon lovat mig att göra något med mig på lördagnatt, sen så insåg jag att mitt face flossade, sen duschade jag och då funkade inte balsamet i mitt hår, ännu mer irreterande. Sen kommer mamma hem och säger att vi inte ska till kristianstad som vi bestämt i flera dagar. SÅ jag är sååååååååååå här arg just nu och hade jag fått välja hade jag hoppat över denna dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0