hej tonåring

Igår blev det tre-rätters-middag med 6 snygga brudar och sen blev det packet utdelning. Och jag fick verkligen jätte fina presenter av tjejerna, ögonskuggor, läppstift, halsband. Sen blev det sleepover party med kuddkrig, näh inte precis. vi påbörjade innan jag dör lista men allt annat allmänt snack tog över och det kom bara upp 4 saker och dom skrev jag själv, LYCKAT haha

Något jag ska tänka på ikväll vid tolvsnorret är nu är jag 17..... next minut ...... nu är jag 18! att det kan gå så snabbt på en minut? hej sara du är numera vuxen, du får köra bil när du är tillräckligt smart och det är frittfram att gå fram till baren och säga ey fucker ge mig en shot! sen lägga blankt i valet... nya rättigheter känns pretty nice
. så klart ska jag ta krogoskulden ikväll med min kära classmate miranda och mor min är också på plats och varför inte dra med moster? kommer blir galet galet ioch faarligt faarligt. jag har inget att dölja för mamma hon vet att hon fött en vild unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0