uppdatering va e det?

jag är en jävel på att blogga, jisses alltså. Lika mycket till jävel till att säga "detta vill jag ha" vilket min blogg går ut på just nu eftersom jag gått i personlig konkurs när det gäller pengar, pengarna rullar in snart och lika snabbt kommer ett par nya snygga skor som jag lagt ögonen på att komma till min ägo, om man kan säga så?
Denna månaden har jag köpt två nya par skor och dom har inte jag visat ännu, jag har inte fått den perfekta bilden på dom än, haha. Vi bloggare är geeks egentligen ligger och kräla på golvet och har tusentals bilder på ett par skor i olika vinklar.. patetiskt men har man inget bättre för sig så är det väll en bra sysselsättning, ska försöka klicka lite på kameran dom närmaste dagarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0