blubb

nu har jag letat igenom hela min gadrob och fortfarande har jag inte fast ställt en outfit för imon.
Det är därför det är så bra att köpa festkläder till varje gång man dra ut eller planera i förväg vilket jag alltid gör... varför inte denna gången fråga jag mig? får panik!

ska iaf upp och jobba imon kl 7 och då ska väskan vara packad och klar. Sen kl 6 på kvällen tar klara och sara tåget till helsingborg och då ska vi börja förfesta lite och fixa oss på den 2hs långa resan ska bli kul för jag har inte träffat klara på mer än en månad som varit i malasyia och nu kom jag på att den idioten är brun och inte jag, gjorde allt mycket värre... Iaf blir det förfest men en killkompis till mig och sen blir det UTGÅNG! får se vilken trasa som åker på! får sluta som det slutar helt enkelt. nu ska jag sluta yla godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0