nytt år ny möjligheter


ännu ett år är förbi och detta året har varit ett bra år. Fick en diagnos på min sjukdom och bestämde mig då för att börja om på nytt, jag skaffade nya vänner och gick vidare efter ett långt förhållande, hade en sommar romans hela sommaren, varje helg innebar fartfylld kväll på dansgolvet och nakenbad där på, jag började på ny skola och skärpte verkligen till mig, hamnade i värdens bästa klass och hittade sofie tjejen som betyder allt för mig, stöttat mamma hela året och kommit henne nämre, fått bättre självförtronde och självkänsla detta året. jag startade året med amanda och avslutade det med amanda.

Detta året ska jag skaffa körkort, göra min första tatuering, känna friheten att bestämma själv, sommajobba i äldrevården, umgås med dom som betyder mest, hoppas på en utlandssemster, kanske hitta kärleken? och fortsätta på spåret att undvika ig och sätta större krav på mig själv. håller tummarna för detta året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för sjukdom?

2011-01-06 @ 00:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0