svar på tal.

fick en kommentar som lydde såhär; va? har du dålig syn? Shit, på vilket sätt? :) hur ser dina glasögon ut?

När jag gick i 6;an fick jag mina första glassögon och då valde jag dom dyraste och lyckades även tappa bort dom och synen har bara blivit sämre. Men slarvlig som jag var så fick jag vänta ett par år för att övertala mamma om att ta hand om dessa lite bättre. Från att gå ifrån läsglassögon innan ska jag nu ha dom hela tiden. Jag har brytningsfel i högeröga och ser knappt något, men har mycket bättre på vänster öga så mamma tyckte jag skulle gå och blunda med ena ögat, haha. Men nu har jag tagit tag i saken och skaffat ett par svarta grova bågar och ett par pilot glassögon, båda är ganska stora men tar inte upp hela ansiktet. Håller tummarna på att få dom denna veckan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0